برش ليزر آهن

برش ليزر آهن

برش ليزر آهن

از زماني كه اشعه ليزر كشف شد تحول بسيار بزرگي را در زمينه برش به وجود آورد. اشعه ليزر بسيار قدرتمند است و ميتواند اجسام گوناگون را در عرض مدت كمي و با كيفيت بالا برش دهد. فلز يكي از اجساميست كه جنس بسيار سختي دارد و برش آن سختي هاي خود را دارد.

برش ليزر آهن توسط دستگاه هاي پيشرفته اي انجام ميشود و برش انجام شده توسط اين دستگاه بسيار دقيق ميباشد. در برش ليزر پس از اتمام كار ديگر نيازي به ماشين كاري و همچنين پرسكاري نخواهد بود.

سوختگي محل برش يكي از مشكلاتيست كه در برش هاي سنتي وجود دارد. با برش ليزر آهن هيچگونه سوختگي بر روي آهن به وجود نخواهد آمد، همين موضوع موجب تميز شدن كار ميشود.

سرعت دستگاه برش ليزر آهن بسيار بالاست و براي صنايعي كه قصد دارند تا روند توليد را بالا ببرند بسيار مناسب ميباشد. از دستگاه برش ليزر آهن علاوه بر اينكه ميتوان برش هايي را ايجاد نمود، قابليت حكاكي بر روي فلز نيز وجود خواهد داشت كه ميتوان هر طرحي را بر روي آن حك نمود.

له شدگي و فرو رفتگي بر روي لبه هاي آهن در هنگام استفاده از دستگاه برش ليزر آهن وجود نخواهد داشت و بعد از اتمام كار شاهد خواهيد بود كه هيچگونه تغييري در شكل ظاهري آن به وجود نمي آيد.

با استفاده از برش ليزر آهن ديگر نيازي به پرداخت هزينه هاي هنگفت ساخت قالب را نخواهيد داشت. ساخت قالب هزينه زيادي دارد و براي اينكه بتوانيد يك قالب مناسب با محصول خود را توليد كنيد بايد مبلغي را پرداخت كنيد كه در در برخي صنايع پرداخت اين مبالغ به سختي امكان پذير ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.